Aprenent amb diversió

En aquesta sessió hem aprés com els xiquets poden aprendre a través d'activitats interactives amb programes d'ordinador, a continuació vos deixaré els punts que s'han tractat a classe hui i que ha sigut molt interessant, espere que vos agrade.

Els punts son el seguents:

- Introducció 
- Disseny de les activitats ultimades en l'aula d'infantil i les seues etapes: anàlisi de la situació, especificacions, documentació i guionitzación. 
- Avaluació 
- Incorporació de la informàtica en l'aula: té un fi i un mitjà.
- Etapes per les quals passa el docent per a capacitar-se a si mateix. Entrada, adopció, adaptació, apropiació i invenció. Estes són les etapes per la qual el docent passarà. 
- Com utilitza l'ordinador l'alumne i el professor? -alumne: aprendre amb i de l'ordinador. - El professor: espades, preparació de les classes, administració, etc.
- Exemple de com ho introduirien en classe: racó de l´ordinador. 
- Vídeo exemple d'activitats interactives.
- Programari multimèdia i perquè s'utilitza. 
- Vídeo exemple de programari multimèdia. 
- Presentacions multimèdia: documents que incorporen diferents recursos com: imatges estàtiques, imatges en moviment, sons, vídeos i textos. 
- Com han de ser aquestes presentacions? senzilles, flexibles, sense excessos d'animacions, nucli semàntic, text adequat i acolorides. 
- Com es classifiquen? totorales, base de dades, ferramentes, simuladors i constructors. 
- Com crea-les ? Per mitjà de tècniques amb l'ordinador o programes informàtics com el power point.
- Com compartir-les? Sing up... 
- Innovació i beneficis de les multimèdia en l'aula: interactivitat, ramificació, transparència, navegació i interconnexió.
- Importància d'un procés ensenyança aprenentatge. 
- Mitjà informàtic: integrazione curricular de l'ordinador en l'aula. 
- Metodologia: activitats dinàmiques.
- Requisits formatius per al docent: familiaritzar-se amb el programari, programes provats i revistes, etc. 
- Utilització del programari: criteris de selecció del material informàtic: aspectes previs, van educar tècnica i avaluació global. 
- Característiques dels continguts: segons l'edat del xiquet, teoria junt amb la pràctica, activitats relacionades amb la pintura, la música, puzles, etc., diferents nivells de dificultats o de coneixement, així com el control d'estes.
- Vídeo exemple d'activitats amb programari lliure en infantil , escola de Sahun.


Per últim vam fer un kahoot.

Comentarios