Casse del dia 2

https://www.emaze.com/@ACQZZZZZ



En primer lloc van fer una introducció y a continuació van parlar de tots aquest temes: Els tic en l'educació: - La societat en xarxa la societat de la informació i la comunicació (SIC) adaptacions necessàries.
- innovació educativa (exemple del que deia Marqués).
-Normativa s'organitza les tic des d'un punt de vista educativa. 
Intencions LOMCE 2013 seguix la mateixa insistència que la loe però destaca que en la comunicació valenciana no s'ha instaurat en el tercer cicle d'infantil. Lantigua llei Loe 2006 --Primera llei que organitza les tic en l'aula.
-La importància de dels recursos tecnològics suficients i de qualitat per a tots els alumnes. Papert i Jimenez gonzales: les tic són una experiència positiva per a infantil.
-Competències bàsiques de la informació i les competències digitals.  
-Cordinador/ora de les tic --en el centre haurà d'haver-hi un responsable de les tic, amb una preparació necessària per a realitzar esta tasca. Realitzant així una sèrie de tasques. 
-Els models organitzatius i curricular.
Característiques que han de tindre els canvis que provoquen les tic a nivell de centre, percepció de les tic, us dels tic als escoles i en relació amb la seguretat vídeo de metodologies a través de les tic 
- Ona tic:  estratègia de la generalitat relacionades amb les tic y els objectiu. aprenentage i ús del llenguatge de les tic punts estratègics: caracteriticas elements estratègies per al seu ús elaboració, coordinació i difusió en el centre, organització de les infraestructures i recursos disponibles,, tractament de les informació i competencia digital, qué és ? busca, obté , processa i comunica la informació i la convertix en coneixement.
-Finalitat: aprendre sobre, de i amb les tic.
-Subcompetències: fluïdesa tecnològic, ciutadania digital, etc.
-Inici de les tic: 2 anys d'edat.
-Dimensions de les competències tic: ferramenta de comunicació, control i modelizació i formes de treballar.
-Aules: equipades i donar prioritat a les necessitats de cada alumne. 
Pla integra-tic: tic com a integració i innovació , accés de l'alumnat a això, millora la qualitat de vida. Pla més-tic: aules d'informativa com a objectiu principal pla Ítaca: projecte d'innovació tecnològica de l'administració de centres i alumnat de la consergeria d'educació.
 Experiències de referència: Fira Simo 2017- objectiu: mostrar les innovacions tecnològics per a l'educació. 
- Com: 
    ·Realitat virtual. 
    ·Smile and learn: portal que treballa per a millorar els recursos d'infantil                ·Educació 3.0: revista que tracta de la innovació educativa, noves tecnologies,
     noves metodologies i recursos per al professorat. 
    ·E-blackboard: pissarra + pantalla multitáctil.
    ·Next: programacions direccionals. 
    ·Impressores 3D.
    ·Orles en moviment.

Comentarios