Aquest tema tracta sobre l'ús i els beneficis que les tecnologies de la informació i comunicació ofereixen a l'alumnat amb necessitats especials d'aprenentatge en l'educació inlclusiva.
Primerament ens han parlat de l'educació inclusiva, les TIC i l'educació inclusiva, les TIC i les seues funcions en l'educació. A més a més, ens han mostrat una experiencia personal de un xiquet de 7 anys, Gustavo. També ens han ensenyat un video de Facebook, qui ha creat un sistema per a no vidents.
Per altra banda, han parlat sobre les adaptacions de hardware y software, també facilitats per a la inclusió i la xarxa accessible (dret bàsic de la persona tindre lliure accés a la informació. Malgrat aixó hi ha barreres que impedixen l'inclusió.
Hem de tenir en compte que el professor té que seleccionar l'informació. Hi ha 4 àreas per a triar la tecnologia adecuada per a l'educació: Personal, contextual, curricular i tecnológica.
Finalmente ens han mostrat el seu mapa conceptual i ens han fet un examen del kahoot. Ademés de fer l'exposició dels murals virtuals.
Primerament ens han parlat de l'educació inclusiva, les TIC i l'educació inclusiva, les TIC i les seues funcions en l'educació. A més a més, ens han mostrat una experiencia personal de un xiquet de 7 anys, Gustavo. També ens han ensenyat un video de Facebook, qui ha creat un sistema per a no vidents.
Per altra banda, han parlat sobre les adaptacions de hardware y software, també facilitats per a la inclusió i la xarxa accessible (dret bàsic de la persona tindre lliure accés a la informació. Malgrat aixó hi ha barreres que impedixen l'inclusió.
Hem de tenir en compte que el professor té que seleccionar l'informació. Hi ha 4 àreas per a triar la tecnologia adecuada per a l'educació: Personal, contextual, curricular i tecnológica.
Finalmente ens han mostrat el seu mapa conceptual i ens han fet un examen del kahoot. Ademés de fer l'exposició dels murals virtuals.
Comentarios
Publicar un comentario