Introducció: Generació net, internet i els elements.
- Nova societat del segle XXI: redefinició dels processos d'educació, canvis en els processos d'aprenentatge i relacionant el procés d'ensenyança-aprenentatge.
- Els avantatges que té les Tic en l'àmbit educatiu.
- Inconvenients de les tic: recurs economitzes i recursos didàctics, així com problemes web.
- Nous tipus d'aprenentatges basats en les TIC: aprenentatge lineal, aprenentatge interactiu, aprenentatge inductiu i individual.
- Habilitats del segle XXI: desenrotllament social i econòmic. Així com dimensions segons OCDE.
- Vídeo per a aclarir idees.
- Les quatre C's: pensament crític, col·laboració, comunicació i creativitat i innovació. - Tractats i propostes. - Contextos establits per a un aprenentatge permanent: educació a casa, per a adults, educació contínua, treball de coneixement, etc.
- La competència digital en l'aprenentatge permanent.
- Generació Net: societat del segle XXI, estudiants amb flexibilitat i creativitat.
- La competència digital: actitud per a enfrontar eficaçment una família de situacions anàlogues, mobilitzant consciència.
- Commission europea: parla de les tecnologies de la societat de la informació, per al treball, l'oci i la comunicació.
- Habilitats que es duen a terme en l'educació infantil: inclusió, interculturalitat, etc.
- Alfabetització digital: des de l'etapa d'infantil a la universitària.
- Dimensions d'alfabetització digital: socioestructurals, ferramentes, inventigación, critica, onada de publicacions, recursos.
- La motivació: produïxen canvis en l'aprenentatge, possibilitats de compartir material i recursos. Així com fomentar l'interés.
- Internet i ferramentes 2.0: aprendre fent.
- Exemples:
- Matematics : programes on els xiquets juguen per internet, programa de pagament, pel qual els xiquets es desenrotllar de manera progressiva en eixe àmbit i motivats.
- Pixtor: un programa per a fer còmics, motivant i fomentant la lectura dels alumnes. Ells mateixos fan el seu disseny.
Comentarios
Publicar un comentario